Rejestracja w systemie jest darmowa i konieczna do zarejestrowania
zgłoszenia.
Jako zarejestrowany użytkownik możesz śledzić historię swoich
zgłoszeń oraz otrzymywać informacje o bieżących zgłoszeniach.
Aby dokonać rejestracji nowego uzytkownika należy wybrać zakładkę
"Rejestracja użytkownika", wypełnić formularz i kliknąć przycisk
"Rejestruj".
Zaraz po rejestracji użytkownika istnieje możliwość logowania w
systemie.
Potwierdzenie rejestracji użytkownika zostaje wysłana na adres
e-mail podany podczas rejestracji.
Pozostałe dane (adresowe i kontaktowe) należy uzupełnić po
zalogowaniu do systemu.
Aby zarejestrować zlecenie należy wybrać z menu pozycję "Start" i
wybrać opcję "Dodaj zlecenie".
W pierwszym kroku istnieje możliwość aktualizacji swoich danych
teleadresowych.
W drugim kroku nalezy uzupełnić formularz zlecenia, a następnie
kliknąć na przycisk "Zapisz".
Po rejestracji zlecenia wysłane zostaje automatycznie powiadomienie
potwierdzające rejestrację i informujące o statusie zgłoszenia.
Po zarejestrowaniu zlecenia istnieje możliwość wydrukowania protokółu
rejestracji
zlecenia
Dalsze etapy postępowania opisane są w powiadomieniach e-mail.
Aby zobaczyć historię zleceń należy wybrać z menu pozycję "Start". W
tabeli widoczne są wszystkie zlecenia podzielone na 3 grupy:
otwarte, zakończone oraz anulowane.
Aby zobaczyć szczegóły zlecenia należy kliknąć w odpowiednim wierszu
na opcję "Karta".
Aby wydrukować dokument należy kliknąć w odpowiednim wierszu na
opcję "Wydruk".
Aby zobaczyć aktualne powiadomienia dla Użytkownika należy rozwinąć menu
klikając na ikonie .
Pojawi się lista aktualnych powiadomień. Po wybraniu powiadomienia następuje
przejście do karty zlecenia, którego dotyczy powiadomienie.
Po przejściu na karty zlecenia powiadomienie zostaje oznaczone jako
przeczytane.
Należy rozwinąć menu klikając na ikonie i
wybrać opcję "Dane teleadresowe".
System pozwala na przeglądanie i aktualizację danych teleadresowych.
Po dokonaniu zmian danych należy kliknąć przycisk "Zapisz".
Należy rozwinąć menu klikając na ikonie i
wybrać opcję "Zmiana hasła".
System pozwala na zmianę hasła.
Po dokonaniu zmian danych należy kliknąć przycisk "Zapisz".
Informacje o dokonanej zmianie zostaje wysłana na adres e-mail wskazany w
danych teleadresowych.
Należy rozwinąć menu klikając na ikonie i
wybrać opcję "Wyloguj".
Następuje wylogowanie Użytkownika i powrót do strony logowania
Należy rozwinąć menu klikając na ikonie z flagą, a następnie wybrać język.
Następuje przeładowanie strony ze zmianą języka
Aby zarejestrować zlecenie należy wybrać z menu pozycję "Start" i
wybrać opcję "Dodaj zlecenie".
Nalezy uzupełnić formularz zlecenia, a następnie
kliknąć na przycisk "Zapisz".
Po rejestracji zlecenia wysłane zostaje automatycznie powiadomienie
potwierdzające rejestrację i informujące o statusie zgłoszenia.
Po zarejestrowaniu zlecenia istnieje możliwość wydrukowania protokółu
rejestracji
zlecenia
Dalsze etapy postępowania opisane są w powiadomieniach e-mail.
Aby zobaczyć historię zleceń należy wybrać z menu pozycję "Start", a
następnie podać adres e-mail użyty podczas rejestracji zlecenia oraz numer
zlecenia.
W przypadku podania poprawnych danych następuje wyszukanie zlecenia i
uruchomienie formatki z kartą zlecenia (szczegóły zlecenia).
Należy rozwinąć menu klikając na ikonie z flagą, a następnie wybrać język.
Następuje przeładowanie strony ze zmianą języka
Anything you want
Copyright © 2014-2022 SystemRMA.pl . All rights reserved.